Тема: «Індивідуальна освітня траєкторія. Академічна доброчесність
Любченко Оксана Францівна
вчитель початкових класів
вищої
кваліфікаційної категорії
Група 5
Тема: «Індивідуальна освітня траєкторія. Академічна
доброчесність
Біла Церква
2019р.
Індивідуальна освітня траєкторія – це особистий шлях
реалізації особистісного потенціалу кожної дитини в навчанні. Програма-це план
такої траєкторії.
Мета розробки індивідуальної освітньої траєкторії –
забезпечення якісної освіти обдарованого учні, розвитку його особистості за
умов створення та реалізації індивідуальної освітньої програми в рамках
предмета.
Учні отримують можливість будувати власну освітню
тракторі.
Для учнів з особливими потребами – успішна інтеграція у
життя звичайної школи.
Для учнів, які мають додаткові заняття –можливість пере
зарахувати позаурочні заняття та не відвідувати окремі шкільні предмети.
Для учнів,які перебувають на домашньому навчання – легко
та безпечно отримувати повну загальну середню освіту.
Для організації роботи за індивідуальною. освітньою
проламаю педагогу необхідно :
скласти план занять з обдарованою дитиною, враховуючи
напрямки учнівської самоосвіти, схильності(гуманітарні, математичні,
природничонаукові, музичні, тощо) психологічні
особливості дитини;
визначити тему консультацій з найбільш скласти питань
обрати форму звіту за певні проміжки часу
Результати навчання за індивідуальною освітньою програмою
відстежується через:
- самооцінку учні
- відгук тьютора про роботу учні протягом семестру
- щотижневі обговорення – рефлексії з учнями
- презентація проектів і результатів творчих розробок (
учитель має уявлення про ступінь сформованості ключових компетентностей та
навички дослідницької діяльності);
- роботу учня в якості помічника, в якості помічника,
консультанта, експерта .
результати підсумкової атестації.
Академічна доброчесність – це сукупність етичних
принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники
освітнього процесу під час навчання , викладання та провадження наукової
діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання або наукових
досягнень.
Дотримання
академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
-
дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції України, Законів
України «Про освіту», «Про авторське право і суміжні права», «Про запобігання
корупції»;
-
дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку.
Дотримання
академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
-
ставлення з повагою до вчителів, інших працівників школи, однолітків та їхніх
батьків;
- особисту
присутність на всіх заняттях, крім відсутності з поважних причин;
-
шанування історії школи, здобутків педагогів.
Порушеннями
академічної доброчесності згідно ст.42 п.4 Закону України «Про освіту»
вважається:
Відповідальність
за порушення академічної доброчесності :
- відмова
у встановленні кваліфікаційної категорії, присвоєнні педагогічного звання.
- позбавлення
раніше встановленої категорії.
- позбавлення
права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені
законом посади.
Учасники
освітнього процесу мають знати Положення про академічну доброчесність.
Незнання
або нерозуміння норм цього Положення не є виправданням неетичної поведінки.
Коментарі
Дописати коментар