Тема: «Індивідуальна освітня траєкторія. Академічна доброчесність


                                                                               Любченко Оксана Францівна
                                                                               вчитель початкових класів
                                                                               вищої кваліфікаційної категорії
                                                                           

                                                    
                                                                              

Група 5
Тема: «Індивідуальна освітня траєкторія. Академічна доброчесність














Біла Церква
2019р.

Індивідуальна освітня траєкторія – це особистий шлях реалізації особистісного потенціалу кожної дитини в навчанні. Програма-це план такої траєкторії.
Мета розробки індивідуальної освітньої траєкторії – забезпечення якісної освіти обдарованого учні, розвитку його особистості за умов створення та реалізації індивідуальної освітньої програми в рамках предмета.

Учні отримують можливість будувати власну освітню тракторі.
Для учнів з особливими потребами – успішна інтеграція у життя звичайної школи.
Для учнів, які мають додаткові заняття –можливість пере зарахувати позаурочні заняття та не відвідувати окремі шкільні предмети.
Для учнів,які перебувають на домашньому навчання – легко та безпечно отримувати повну загальну середню освіту.
Для організації роботи за індивідуальною. освітньою проламаю педагогу необхідно :
скласти план занять з обдарованою дитиною, враховуючи напрямки учнівської самоосвіти, схильності(гуманітарні, математичні, природничонаукові, музичні, тощо)  психологічні особливості дитини;
визначити тему консультацій з найбільш скласти питань
обрати форму звіту за певні проміжки часу
Результати навчання за індивідуальною освітньою програмою відстежується  через:
- самооцінку учні
- відгук тьютора про роботу учні протягом семестру
- щотижневі обговорення – рефлексії  з учнями
- презентація проектів і результатів творчих розробок ( учитель має уявлення про ступінь сформованості ключових компетентностей та навички дослідницької  діяльності);
- роботу учня в якості помічника, в якості помічника, консультанта, експерта .
результати підсумкової атестації.
Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання , викладання та провадження наукової діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання або наукових досягнень.
Дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками передбачає:
- дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про авторське право і суміжні права», «Про запобігання корупції»;
- дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
- ставлення з повагою до вчителів, інших працівників школи, однолітків та їхніх батьків;
- особисту присутність на всіх заняттях, крім відсутності з поважних причин;
- шанування історії школи, здобутків педагогів.
Порушеннями академічної доброчесності згідно ст.42 п.4 Закону України «Про освіту» вважається:
Відповідальність за порушення академічної доброчесності :
- відмова у встановленні кваліфікаційної категорії, присвоєнні педагогічного звання.
- позбавлення раніше встановленої категорії.
- позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.
Учасники освітнього процесу мають знати Положення про академічну доброчесність.
Незнання або нерозуміння норм цього Положення не є виправданням неетичної поведінки.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема виховної роботи «Бесіди з батьками. Дитина і школа»